הזמנה יוקרתית ומעוצבת – לחתונת השנה

מזל טוב! תקופת הקורונה אוטוטו מאחורינו ואפשר כבר להתחיל לראות קדימה. אולמות האירועים חוזרים לאט ובטוח, ההתקהלות מותרת והשגרה המוכרת והאהובה בדרכה אלינו. השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד עבור זוגות צעירים שחיפשו דרכים יצירתיות להתחתן מבלי לעבור על הכללים. כאמור, התקופה הזו מאחורנו ועכשיו חוזרים לחגוג, ובגדול. מתכננים להתחתן? תעשו את זה הכי גדול שיש

הזמנה יוקרתית ומעוצבת – לחתונת השנה

זהו זה, כל מי שבוחר להתחתן אחרי תקופת הקורונה צריך לדעת שהחתונה שלו תהיה שם דבר. עם ישראל צמא לחגיגות, אירועים ומסיבות אחרי סגרים ממושכים והגבלות חברתיות נוקשות – ותקופת החתונות העומדת בפתח היא יריית הפתיחה החגיגית. חודשי הקיץ הבאים עלינו לטובה מביאים איתם מבול של אירועים וחתונות, וכולם רוצים להרגיש מיוחדים ולסמל את הניצחון שלנו על הקורונה.

ההזמנה שלכם לחתונה היא הסנונית הראשונה – המסמך הראשון המעיד על החגיגה העומדת בפתח, ועליה להיראות כזאת: חגיגית, יוקרתית, בעלת מראה מרשים וססגוני – בקיצור, שתעיד על גודל המאורע.

הזמנות לחתונה, כבר לא כמו שהיה פעם..

אתם ודאי זוכרים איך זה היה מתנהל פעם. נרגשים ומאושרים קפצתם לבית הדפוס לבחור סגנון הזמנה, להסכים על נוסח ועל מספר הדפסות ולחכות לטלפון. כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה וככל שחלפו השנים, הדברים נעשים מעט אחרת.

ראשית, הנייר שממנו עשויות ההזמנות נתון לבחירתכם. נייר כרומו, ממוחזר, נטול עץ או קראפט – האופציות מגוונות ומתאימות לכל אחד. ניירות מיוחדים משמשים בעיקר לאירועים וחתונות, ובצדק: מאורע מיוחד דורש נייר מיוחד.

מעבר לסוג נייר, כיום אפשר להשביח את הנייר של ההזמנות לחתונה במגוון דרכים יצירתיות:

  • הטבעת נייר אלומיניום המעניקה מראה מתכתי ויוקרתי לנייר, הנייר מקבל מראה נוצץ ומבריק ומקבל נופח מיוחד.
  • למינציה מותאמת אישית המצפה את ההזמנה בניילון מבריק, חלק או בסגנון מט. למינציה תעניק להזמנה שלכם מראה יוצא דופן ויוקרתי.
  • ציפוי לכה UV סלקטיבית ומבריקה על חלקים נבחרים בהזמנה, מדגישה את האלמנטים שתרצו להעניק להם חשיבות. ניתן לעשות לקה שטוחה או מובלטת.

הדפסות לחתונה עושים רק אצל בית דפוס מקצועי

נכון, מדובר בפרויקט פשוט יחסית: קלף בגודל סטנדרטי של מעטפה המכיל נוסח פשוט ומודפס כמה מאות פעמים. ועדיין – האיכויות והדקויות הקטנות מקבלות ביטוי רב אפילו בהדפסות לחתונה. גודל הטקסט, המרווחים בין השורות, איכות הדף ואיכות ההדפסה שונים לאין ערוך כאשר הם נעשים בבית דפוס מקצועי. בית דפוס חובבן יביא תוצאות בהתאם: מרווחים לא אחידים ונייר שירגיש לאורחים שלכם שאתם מזלזלים בהם, וזה לא מה שאתם רוצים.

עניין השירות חשוב גם הוא: בית דפוס מקצועי יבצע משלוח עד הבית, בדיוק בזמן שתגדירו.

"נאנו פרינט" הוא בית דפוס מהמקצועיים והמובילים בארץ. אנו מעניקים מגוון רחב של שירותים והדפסות לחברות, עסקים וארגונים ולאחרונה גם הדפסות לחתונות.מתחתנים? מזל טוב, המעטפה וההזמנה עלינו. צרו קשר עוד היום>>

מוצרים נוספים

כתבות נוספות