הדפסה על מגנטים

הדפסה על מגנטים לקידום העסק שלך

אחד הטרנדים הנפוצים כיום בעולם הפרסום ובכלל הינו הדפסה על מגנטים. כיום מוצר זה כבש את עולם הפרסום והדפוס כאשר רבים מעוניינים לעשות בזה שימוש כמוצר המהווה אמצעי חלופי להרבה שימושים שהיו בעבר. כמו למשל, תיעוד אירוע משפחתי, כנס, מפגש ועוד. או ככרטיס ביקור של אדם או עסק ובעלי מקצוע. כמוכן הדפסה על מגנטים מהווה מוצר של קידום מכירות הניתן להפיצו כמעט בכל דרך. הוא זמין ויעיל וניתן לקבעו על כל גוף מתכתי בבית, במשרד בחדרי מדרגות על גבי דלתות ועוד. הדפסה על מגנטים משרתת את המסר בפרסום ומאד יעילה לאורך זמן בגלל עמידותה.

לאור השינויים הטכנולוגים והשיפורים שהוכנסו לעולם הדפוס והמדיה הדיגיטלית,  ניתן לבצע כיום הדפסה על מגנטים באלפי תבניות שונות ובגדלים משתנים ובכמויות ללא הגבלה. המגנטים הינם חומר גלם להדפסה איכותי ביותר וניתן לבצע הדפסה על מגנטים במגוון עצום של צבעים, רקעים, גופנים שונים ועוד. למעשה כל לקוח יכול כיום לבחור ולעצב לעצמו מבחר אינסופי של מגנטים שבתי הדפוס ישמחו לבצע עבורכם ובהתאמה אישית לכל מטרה ובכל גודל וכמות שתדרשו.

הדפסת מגנטים בשירות חסר תחרות

בית דפוס נאנו פרינט, מתמחים בביצוע הדפסה על מגנטים בכל צורה ובכל גודל וללא הגבלת כמות. לבית הדפוס נאנו פרינט ציוד משוכלל ומתקדם ביותר בו משולבים מיטב השיפורים הטכנולוגיים על מנת להעניק לכם הדפסה על מגנטים בצורה איכותית ביותר ועמידה לאורך זמן. צוות העובדים המיומן והמקצועי של בית דפוס נאנו פרינט ילווה אתכן בכל תהליך ההזמנה והכולל בחירה של סוג המגנט, גודלו והכמויות הנדרשות.

כחלק משירותי החברה, חברת נאנו פרינט תעניק לכם שירותי גרפיקה מקצועיים בהם תוכלו לעצב את המגנט שלכם בהתאמה אישית ובמקצועיות ללא מתחרים. לאחר כל תהליך ההכנה והתכנון, הפורמט יעבור לשלב בחירת חומרי הגלם עבור  ההדפסה על המגנטים, כאשר כל חומרי הגלם שהחברה מספקת ועובדת איתם עומדים בכל התקנים והאיכויות ונשמרים לאורך זמן.

הדפסת מגנטים בכל הגדלים והסוגים

חברת נאנו פרינט תבצע את ההדפסה על המגנטים בצורה מהירה ואיכותית וברזולוציה גבוהה ביותר. כמו כן החברה תספק עבורכם את המוצר המוגמר עד לביתכם או למשרדכם באמצעות מערכת המשלוחים שהיא מקיימת עבור לקוחותיה בכל רחבי הארץ במחירם אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים ולשביעות רצונכם.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות