הדפסה על מדבקות

בין אם אתם פותחים עסק חדש ועדיין לא סגורים על המיתוג והאריזות של המוצרים ובין אם אתם בעלים של עסק בצמיחה וכבר לא יכולים לעמוד בקצב ובעלויות של הדפסת מדבקות באופן עצמאי, מאמר זה יעזור לכם לנווט בעולם ההדפסה המקצועית על מדבקות.

בתנאים מסוימים ניתן להדפיס מדבקות בכמות קטנה גם במדפסת ביתית, אבל זה תהליך שדורש זמן והרבה למידה כשההדפסות לא תמיד הולכות לפי התכנית וחומרים יקרים מתבזבזים בדרך. לכן, במידה ואתם רוצים להדפיס מדבקות ברמה מקצועית ובכמות גדולה, כדאי לוותר על ההתעסקות הזאת לטובת הדפסת מדבקות על ידי מקום מקצועי וכך להתפנות לדברים דחופים יותר שדורשים את תשומת ליבכם בעסק.

למה כדאי להדפיס מדבקות

בעולם המודרני המראה קודם להכל והוא זה שמוביל אותנו בבחירות רבות במהלך היום. כולנו מכירים את החוויה של להסתובב בסופר או בחנות ולהסתכל על המדפים עד שמשהו מושך לנו את העין. התהליך הזה הוא לרוב בלתי מודע אבל מתרחש כמעט בכל פעם שנרצה לקנות משהו.

המדבקות שעל גבי המוצרים והאריזות הן אלה שמושכות אותנו להושיט את היד למוצר מסוים על פני מוצר אחר. העיצוב שלהן נושא את המיתוג הייחודי של העסק כך שלקוח קבוע יכול לזהות את המוצר שהוא אוהב בקלות ולקוחות חדשים יכולים להתרשם מהעיצוב, הצבעים והמידע על גבי המדבקה.

מדבקות איכותיות יכולות לא רק להגדיל את הכרת המותג שלכם אלא גם לעזור בשמירה על ארגון בפעולות יום-יומיות והעברת מידע חיוני לגבי המוצרים שלכם. עיצוב מדבקות אפקטיבי יכול לפתות את הלקוחות ולשכנע אותם לרכוש את המוצר.

סוגי מדבקות

האפשרויות כיום הן כמעט בלתי מוגבלות וניתן להדפיס מדבקות בכל צורה וצבע שתוכלו לדמיין. המדבקות יכולות לשמש למוצרים, שליחת דואר, אריזות ממותגות ועוד, והן ישנו לחלוטין את המראה של כל אלה ליצירת מראה מקצועי.

ניתן לחלק את סוגי המדבקות השונים תחת כמה קטגוריות: סוג מדבקה, צורת מדבקה, שימוש של המדבקה והחומר ממנו היא עשויה. לפני העיצוב של המדבקות יש להתייחס לכל אחד מהקריטריונים האלה על מנת ליצור את המדבקות שמתאימות בדיוק למוצר או לעסק שלכם.

כאמור, האפשרויות רבות מאוד אבל ניתן לציין כמה סוגים של מדבקות תחת כל אחת מהקטגוריות שצוינו מעלה. למשל, סוג המדבקה יכול להיות מדבקות שמודפסות בגליל לעומת מדבקות בודדות שגזורות לפי מידה. המדבקות יכולות להגיע בצורות רבות ואף להיות מודפסות בצורות ייחודיות שמתאימות למוצר ולאריזות שלכם.

בנוסף, למדבקות יכולים להיות שימושים רבים והדפסת המדבקות תתאים לשימוש הספציפי עבורו הן נדרשות. למשל מדבקות לסימון משלוחים ודברי דואר, מדבקות למוצרי מזון, מדבקות שם, מדבקות לפרסום והנחות, מדבקות למוצרי קוסמטיקה ובריאות ועוד.

ההדפסה יכולה להתבצע על גבי חומרים שונים בהתאם למטרת השימוש במדבקות. למשל הדפסת מדבקות על חומר עמיד בפני מים מתאימה במיוחד למוצרים שמשמשים בחדר האמבטיה כמו שמפו ומרכך. מדבקות שמודפסות על גבי ויניל יהיו עמידות במיוחד ומתאימות למוצרים שונים כמו למשל בקבוקי שמן זית. כמו כן, ניתן להדפיס על גבי נייר הדפסה שקוף, מטאלי או הולוגרפי ליצירת מראה ייחודי.

לסיכום, אם אתם רוצים מוצרים שיבלטו בחנות ועל גבי המדפים וימשכו את קהל היעד שלכם בקלות ובמהירות, כדאי לכם לשקול הדפסה על מדבקות ממותגות. מדבקות צבעוניות בעיצוב מקצועי יגרמו ללקוח להסתכל על המוצר שלכם על פני מוצרים מתחרים, להושיט אליו את היד ולקרוא את המידע שתרצו לחלוק ושיודפס על גבי המדבקות.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות